شعر و عشق

باران کـه میبـارد دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود

شعر و عشق

باران کـه میبـارد دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود

همین دوست داشتن زیباست...

امشب از آسمان دیده ی تو   
 روی شعرم ستاره می بارد  
در زمستان دشت کاغذها  
 پنجه هایم جرقه می کارد  
 شعر دیوانه ی تب آلودم 
شرمگین از شیار خواهشها  
 پیکرش را دو باره می سوزد  
 عطش جاودان آتش ها  
 آری آغاز دوست داشتن است 
 گرچه پایان راه ناپیداست  
 من به پایان دگر نیندیشم  
 که همین دوست داشتن زیباست 


فروغ فرخزاد
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 21:40 http://faannoos.mihanblog.com/

وبلاگ زیبایی دارید با مطالب و عکسهایی که با سلیقه هر چه تماتر گذاشته شده اند من که لذت بردم
من ادرس وبلاگ شما را در وبلاگم وارد می کنم
موفق باشید

خیلی ممنون لطف دارید. من هم شما رو لینک کردم
سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.